Data publikacji: 27.09.2013
Zapraszamy do wzięcia w udziału w tegorocznej edycji konkursu CAP Communication Awards, nazywanego "Rolniczymi Oscarami". Zorganizowaliście kampanię komunikacyjna informującą o korzyściach płynących ze Wspólnej Polityki Rolnej UE?
Nagroda może trafić właśnie do Was! Jeśli reprezentujecie profesjonalną agencję komunikacyjną, ogólne lub specjalistyczne media, organizację branżową, instytucję badawczą, organizację pozarządową lub instytucję administracji publicznej, zapraszamy do aplikowania. Każdy projekt ukończony lub w toku jest uprawniony do wystartowania w konkursie - o ile etap realizacji rozpoczął się nie wcześniej niż 1 stycznia 2011 roku.
Startować można w trzech kategoriach:
1.Kampania skierowana do osób związanych z rolnictwem (organizacje rolnicze, rolnicy, społeczności wiejskie)
2.Kampania skierowana do ogólnej publiczności, która w przejrzysty i prosty sposób przekazuje idee WPR obywatelom
3.Innowacyjna kampania. Nacisk w tej kategorii położony jest na narzędzia, jakich użyto do komunikacji w kampaniach skierowanych do obu grup odbiorców.
Ocenie podlegać będą m.in. takie kwestie jak: jakość przyjętej strategii komunikacji i celów, znaczenie projektu dla wybranej grupy docelowej, kreatywność/innowacyjność, stopień realizacji założonych celów, znaczenie w kontekście Wspólnej Polityki Rolnej oraz możliwość wykorzystania projektu w innych państwach.
UWAGA
Wnioski należy składać w języku angielskim, francuskim lub niemieckim.
Konkursowe centrum informacyjne: e-mail: capca2013@iservice-europa.eu; tel. +32 2 333 59 65; (w godz. 9:00-13:00 i 14:00-17:30; zapytania można przesyłać do 30.09, rozpatrywane będą w ciągu trzech dni roboczych)
Termin zgłaszania projektów upływa 21 października 2013, o godzinie 12.00.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
LAUREACI
Po trzech finalistów z każdej kategorii zostanie zaproszonych do przedstawienia swoich projektów przed publicznością oraz specjalistami w dziedzinie komunikacji, podczas ceremonii wręczenia nagród, która odbędzie się w Brukseli 9 grudnia 2013 roku. Oprócz trzech zwycięzców w swoich kategoriach, przyznana zostanie Nagroda Specjalna Jury oraz Nagroda Publiczności.
Warto wspomnieć, że zeszłorocznym konkursie zwycięzcą w kategorii "Innowacyjna Kampania" została Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Jury doceniło pomysł ARiMR na współpracę z producentami popularnego serialu "Ranczo" i przekazywanie w nim informacji o WPR do prawie 6 milionów odbiorców każdego tygodnia.
Szczegółowe informacje o konkursie oraz regulamin znajdują się na stronie internetowej: http://ec.europa.eu/agriculture/cap-communication-network/awards/index_pl.htm