Data publikacji: 22.05.2014

#dumnizwyboru

Ponad 500 tysięcy osób dowiedziało się o akcji społecznościowej Komisji Europejskiej #dumnizwyboru, prowadzonej w sieci przez znanych blogerów i vlogerów.


Aż do teraz nie było wiadomo, jaki jest cel tej kampanii, ani kto jest jej autorem. Teraz już możemy ujawnić cel kampanii: w niedzielę, 25 maja warto wziąć udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego, żeby później powiedzieć #dumnizwyboru. Więcej na stronie: www.dumnizwyboru.pl

 
#dumnizwyboru – to kampania społecznościowa Komisji Europejskiej w Polsce, która rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia, a kończy w tym tygodniu. Aż do teraz nie było wiadomo, o co w tej akcji chodzi, ani kto jest jej autorem. Znani blogerzy i vlogerzy, którzy włączyli się w kampanię, publikowali zdjęcia i wpisy o tym, z czego są dumni. Zachęcali także swoich fanów, aby dzielili się z innymi tym, z czego są dumni. Tak wyglądała pierwsza faza kampanii, prowadzonej od 16 kwietnia. Efekt? Nowy dom z ładnym widokiem, wycieczka dookoła świata, zaręczyny, zdany egzamin czy przygarnięcie czworonoga - setki osób publikowało swoje wpisy z #dumnizwyboru, wygrywając przy okazji zaprojektowane - specjalnie dla nich – atrakcyjne koszulki.
 
 
Akcję wsparli znani blogerzy i vlogerzy:
 
 
Istotną rolę, w pierwszej "teaserowej" części kampanii, odegrali młodzi polscy designerzy, m.in.: Shameless, One Mug A Day oraz Melon Clothes, którzy zaprojektowali specjalne grafiki z kluczowym hasłem #dumnizwyboru. Grafiki znalazły się na koszulkach, które zostały przekazane blogerom i vlogerom, jako element kampanii, a jednocześnie stanowiły nagrody konkursowe dla osób publikujących swoje wpisy z hasłem #dumnizwyboru.
Teraz blogerzy i vlogerzy publikują już wpisy, że akcja miała związek z wyborami do Parlamentu Europejskiego, że w niedzielę, 25 maja warto wziąć w nich udział, żeby później móc powiedzieć #dumnizwyboru.
 
 
 
 
Więcej o akcji #dumnizwyboru
Akcja #dumnizwyboru jest kontynuacją projektu, realizowanego wcześniej przez Komisję Europejską w Polsce, czyli konkursu skierowanego do uczniów gimnazjów i liceów –  "Nakręć się na wybory". Konkurs odbywał się od września 2013 roku do marca 2014 roku. Zadaniem młodych ludzi było nakręcenie 1-minutowych spotów, promujących wybory do Parlamentu Europejskiego. Więcej informacji o konkursie oraz 23 - finałowe spoty na stronie: www.nakrecsienawybory.pl
 
W akcji #dumnizwyboru wspierały nas: Havas Worldwide Warsaw oraz Re:Publika Communications. Havas Worldwide Warsaw odpowiadał za kompleksowe przygotowanie koncepcji akcji, przygotowanie strony www.dumnizwyboru.pl, a także przeprowadzenie konkursu dla użytkowników. Re:Publika Communications odpowiadała za opracowanie koncepcji promocji konkursu oraz zaangażowanie blogerów i youtuberów w realizację samego projektu.
 
Więcej o działaniach Komisji Europejskiej w Polsce na stronie: www.ec.europa.eu/polska oraz w mediach społecznościowych:
 

Copyright © 2021 Wir Poznań | Wszelkie prawa zastrzeżone.