Data publikacji: 03.03.2016
O czym informują nas znaki na opakowaniach produktów, w jakich sytuacjach można reklamować towar, ile mamy dni na zwrot towaru , który kupiliśmy przez Internet, co zrobić z bagażem uszkodzonym przez linie lotnicze
lotnicze – odpowiedź m.in. na te pytania poznają uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Śremie podczas lekcji pt. „Bądź świadomym konsumentem!”, które odbędą się 7 marca br.
Uczniowie dowiedzą się także czym kiedy mogą powoływać się na niezgodność towaru z umową, a kiedy na gwarancję. Podczas lekcji nie zabraknie konkursów, dzięki którym uczniowie utrwalą zdobytą wiedzę.
Zapraszamy do galerii
Czy wiesz , że ….. w Polsce działa Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK), które informuje konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej, bezpłatnie udziela porad i pomocy w polubownym rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych. Konsumenci mogą zgłaszać do ECK swoje skargi na przedsiębiorców związane z zakupami w innych krajach UE, Norwegii i Islandii oraz podróżami po Europie.