Data publikacji: 13.01.2012

Nowe logo Komisji Europejskiej

Od 11 stycznia br obowiązuje nowa identyfikacja wizualna Komisji Europejskiej. Nowe logo to także nowe zasady mające zastosowanie do całego zakresu produktów komunikacyjnych.


Nowa identyfikacja wizualna ma za zadanie dać Komisji Europejskiej bardziej rozpoznawalny i spójny wizerunek – zarówno poważny, jak i elegancki.
 
Na nową identyfikację, zbudowaną wokół logo, składają się 2 kluczowe elementy: flaga europejska i element graficzny inspirowany siedzibą Komisji Europejskiej.
 
Nowe logo powinno być używane do wszystkich produktów komunikacyjnych (Internet, publikacje, artykuły promocyjne, itp.) Komisji Europejskiej, projektów współfinansowanych, tworzonych we współpracy czy pod patronatem KE.  Pomoże to w promowaniu spójnego wizerunku instytucji.
 
Wszystkie osoby odpowiedzialne za produkcję materiałów komunikacyjnych, powinny opatrzyć materiały logotypami zgodnymi z określonymi wytycznymi. Logo Komisji Europejskiej występuje w 6 wersjach (jako „pozytyw” i „negatyw” CMYK, Reflex Blue i czarno-białe), z których wszystkie są dostępne w 6 różnych formatach (ai, eps, jpg, png, tiff i pdf).  

Flaga z logo Europejskiego Komisja musi być zawsze na środku strony. Absolutnie zabronione Jest zmienianie logo w jakikolwiek sposób.

Copyright © 2021 Wir Poznań | Wszelkie prawa zastrzeżone.