Data publikacji: 04.06.2014
Najnowszy raport Eurydice opublikowany 22 maja br. wskazuje, że wciąż zbyt mało europejskich krajów wykorzystuje informacje na temat szkolnictwa wyższego do poprawy jakości pracyuczelni oraz perspektyw, jakie oferują one studentom.
W raporcie prześledzono działania podejmowane zarówno przez władze krajowe jak i przez same uczelnie w celu upowszechniania dostępu do szkolnictwa wyższego, zwiększania liczby studentów, którzy kończą studia oraz wspierania absolwentów wchodzących na rynek pracy. W badaniu udział wzięło ponad 30 krajów – wszystkie państwa członkowskie UE oprócz Luksemburga i Holandii oraz Islandia, Liechtenstein, Czarnogóra, Norwegia i Turcja.
Najciekawsze wnioski z raportu to m.in.:
W raporcie wykorzystano dane zebrane w krajowych biurach Eurydice, agencjach akredytacyjnych oraz podczas wizyt w wybranych instytucjach szkolnictwa wyższego.
Zapraszamy również do przeczytania streszczenia W JĘZYKU POLSKIM
http://www.eurydice.org.pl/sites/eurydice.org.pl/files/highlight_modernizacja.pdf
http://www.eurydice.org.pl/newsletter/confirm/remove/913eed408b519t3